Chrzanów, dnia 14 stycznia 2010 r.
ZARZĄD LOKALNEJ GRUPY DZIAŁANIA W CHRZANOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY KIEROWNIKA BIURA LOKALNEJ GRUPY DZIAŁANIA W CHRZANOWIE
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: etat.
Termin składania ofert do dnia: 28 stycznia 2010 r.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) wykształcenie wyższe,
e) umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office),
f) doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu funduszy i zarządzaniu projektami.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie na stanowisku kierowniczym (min. 3 lata),
b) znajomość języka angielskiego,
c) prawo jazdy kat. B,
d) znajomość problematyki rozwoju obszarów wiejskich, w szczególności podejścia Leader,
e) znajomość aspektów formalno-prawnych działalności organizacji pozarządowych,
f) odporność na stres, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
g) zdolności organizacyjne,
h) komunikatywność,
i) wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Kierownik Biura:
a) kierowanie i zarządzanie bieżącymi pracami biura LGD, zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania,
b) określanie zadań asystentowi,
c) organizacja i udział w posiedzeniach Zarządu oraz realizacja poleceń Zarządu,
d) organizacja i udział w posiedzeniach Rady oraz realizacja decyzji Rady,
e) przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych do programów i funduszy,
f) informowanie Członków i Partnerów LGD o bieżących działaniach LGD m.in. poprzez organizację spotkań i szkoleń,
g) uzupełnianie działań Zarządu,
h) opracowywanie planów rocznych i wieloletnich rzeczowo – finansowych,
i) poszukiwanie możliwych źródeł finansowania.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. list motywacyjny,
2. życiorys – curriculum vitae,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe kandydata,
4. kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata (ukończone kursy, szkolenia itp.),
5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
6. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
7. w przypadku osób, które zmieniły nazwisko i może wystąpić rozbieżność w dokumentacji składanej do naboru prosimy o dołączanie kserokopii dokumentu potwierdzającego w/w zmianę.
5. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (wraz z załącznikami) należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „dot. naboru na wolne stanowisko pracy Kierownika Biura Lokalnej Grupy Działania w Chrzanowie” osobiście w godz. od 8.00 do 15.30 w Dzienniku Podawczym PUP Chrzanów lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 stycznia 2010 r. na adres: Powiatowy Urząd Pracy ul. Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów
6. Inne informacje:
Aplikacje, które wpłyną po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Telefon kontaktowy: (0-32) 7533850.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe C.V. z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej kandydata powinny być dodatkowo opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
i własnoręcznie podpisane.
Prezes
Zarządu Lokalnej Grupy Działania
w Chrzanowie