Skip to content
Menu
Zapytanie ofertowe (dotyczy zakupu drukarki)

Zapytanie ofertowe (dotyczy zakupu drukarki)

I. ZAMAWIAJĄCY

Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo na Jurze” ul. Focha 3, 32-500 Chrzanów, tel. 32 720 65 02, fax. 32 720 65 01, NIP 628-216-17-85, REGON 120324942, KRS: 0000262087

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.       Przedmiotem zamówienia jestzakup drukarki.Zakup współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji” Programu Rozwoju Obszaru Wiejskich na lata 2014-2020 pochodzących z funduszu EFRROW zgodnie z warunkami określonymi ustawą RLKS, ustawą PROW, ustawą EFMR, ustawą PS oraz umową o warunkach i sposobie realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność nr 00009-6933-UM0610009/15. Zakup realizowany jest dla osiągnięcia warunku umowy ramowej nr IXF/14/FE/16 paragraf 5 punkt 1 ustęp 2 podpunkt b „LGD zobowiązuje się do utrzymania w okresie realizacji operacji biura LGD spełniającego następujące warunki: wyposażenie w sprzęt biurowy i komputerowy z dostępem do sieci Internet”.

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  • sprzet nowy o parametrach zbliżonych do drukarki typu Konica Minolta Bizhub 282 lub inny sprzęt w takim stopniu ekonomiczny w eksploatacji,
  • drukowanie w kolorze,
  • menu w języku polskim,
  • drukowanie dwustronne,
  • funkcja drukowanie, kopiowania i skanowania sieciowego,
  • prędkość minimum 22 str./ minutę
  • proszę podawać wszystkie ceny brutto,
  • finiszer broszurująco zszywający,
  • automatyczny podajnik dokumentów,
  • minimum trzy kasety na papier,
  • możliwość drukowania ulotek, wizytówek itp.,

 III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: grudzień 2016 roku

 IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.       Prosimy o przygotowanie oferty na przedmiot zamówienia wymieniony w pkt 2 lub podobny z wyszczególnieniem jego specyfikacji.

2.       W ofercie proszę o umieszczenie informacji:

  • cena brutto.

 V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 1.          Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: biuro@partnerstwonajurze.pl, faksem na nr: 32 720 65 01, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Lokalna Grupa Działania „Partnerstwo na Jurze” ul. Focha 3, 32-500 Chrzanów do dnia 07 listopada 2016 rokudo godziny 8:30.

2.          Ocena ofert zostanie dokonana maksymalnie do dnia 29 listopada 2016 roku, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony w siedzibie.

3.          Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.          Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5.          W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 VI. OCENA OFERT

 Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

1 – Cena 100%

 VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranego oferenta telefonicznie.

 VIII. DODATKOWE INFORMACJE

 Dodatkowych informacji udziela biuro LGD pod numerem telefonu 32 720 65 02, 795 453 823 oraz adresem e-mail: biuro@partnerstwonajurze.pl.

 IX. ZAŁĄCZNIKI

 brak.

Pozostałe z kategorii