ZARZĄD LOKALNEJ GRUPY DZIAŁANIA W CHRZANOWIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY ASYSTENTA KIEROWNIKA BIURA LOKALNEJ GRUPY DZIAŁANIA W CHRZANOWIE
Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: etat.
Termin składania ofert do dnia: 11 października 2010 r.
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) wykształcenie min. średnie,
e) umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office programy graficzne np. Corel, Photoshop itp.),
f) doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu funduszy i zarządzaniu projektami.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość jednego z języków urzędowych UE na poziomie komunikacyjnym,
b) doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
c) znajomość problematyki rozwoju obszarów wiejskich, w szczególności podejścia Leader,
d) znajomość aspektów formalno-prawnych działalności organizacji pozarządowych,
e) odporność na stres, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
f) zdolności organizacyjne,
g) komunikatywność,
h) wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Asystenta Kierownika Biura:
- prowadzenie bieżącej pracy biura,
- przyjmowanie i obsługa klientów biura,
- przyjmowanie i rejestracja wniosków aplikacyjnych beneficjentów,
- obsługa korespondencji,
- aktualizacja strony internetowej,
- organizowanie informacji i promocji,
- prowadzenie spraw kadrowych,
- przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych do programów i funduszy,
- przygotowanie dokumentów formalnych działalności LGD – np. sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego, dokumentów aktualizacyjnych itp.
4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. list motywacyjny,
2. życiorys – curriculum vitae,
3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe kandydata,
4. kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności kandydata (ukończone kursy, szkolenia itp.),
5. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
6. oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
7. w przypadku osób, które zmieniły nazwisko i może wystąpić rozbieżność
w dokumentacji składanej do naboru prosimy o dołączanie kserokopii dokumentu potwierdzającego w/w zmianę.
5. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (wraz z załącznikami) należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „dot. naboru na wolne stanowisko pracy Asystenta Kierownika Biura Lokalnej Grupy Działania w Chrzanowie” osobiście w godz. od 9.00 do 14.00 w Biurze Lokalnej Grupy Działania lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do LGD) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11 października 2010 r. na adres: Lokalna Grupa Działania ul. Focha 3, 32-500 Chrzanów
6. Inne informacje:
Aplikacje, które wpłyną po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe C.V. z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej kandydata powinny być dodatkowo opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926).
i własnoręcznie podpisane.